Uut kodulehel  
EST ENG RUS
Uudiskiri
Kliendiürituste sarjad
Lisaks üksikutele vibuüritustele korraldab Robin Hood Management ka terveid ürituste sarju.

See on suurepärane firmaspordi harrastamise võimalus ning aitab luua tugevamaid ja kestvamaid suhteid nii töötajate kui ka firma klientide vahel. Ettevõtted, kellel on palju häid kliente ja koostööpartnereid, kuid vähe firma kontaktisikuid, kes nendega suhtlema ja lobitööd tegema peaksid, on kindlasti seisnud probleemi ees, kuidas klientidega leida kvaliteetseid ja põhjalikumaid suhteid.

Tavaline on ilmselt olukord, kus ühele kliendipäevale kutsutakse enam kui sadakond klienti, kuid müügi- ja marketingi personali on vaid mõned inimesed. Üritus võib ju olla atraktiivne ja meeldejääv, kuid puudu jääb partneritega vahetust suhtlemisest, sest kõigiga tegelemiseks lihtsalt ei ole inimesi ja ei piisa aega. Sellised probleemid on olnud ka mõnedel meie klientidel. Pealegi on kvaliteetse vibujahi korraldamine 100-konnale inimesele komplitseeritud ülesanne.

Robin Hood Management pakub lahendusena kliendiürituste sarja sõbraliku vibuvõistluste sarja formaadis, kus korraldatakse üritus mitmes etapis. Kliendid jagatakse 20 kuni 30-steks rühmadeks ja igal etapil selgitatakse paremad vibukütid, kes võistlevad finaalvõistlusel. Finaalvõistlusele, kus võistlusrajale lähevad etappide osavamad vibukütid on aga kutsutud kaasa elama ja meelt lahutama kõik sarjas osalenud.

Selline ürituse etappideks jagamine võimaldab klientidel valida ka neile sobiva kuupäeva või koguni ürituse toimumise jaoks mugavama asukoha. Etapid võivad toimuda ka erinevates piirkondades. Miski ei takista teha ühe etapi näiteks Põhja-Eestis, teise Lõuna-Eestis, kolmanda aga hoopis Lätis, Leedus või Soomes. Antud 4 eelvooru ja 1 finaalvõistluse eelarve koos toitlustusega on umbes 6000 EURi.
Täpsemad pakkumised juba otse Teile, kui sarja korraldaja ettevõttele.

Sellise klientidele korraldatava võistlussarja suurepäraseks näiteks on firma FLOORIN, kes korraldas sellist vibuturniiri neli aastat järjest. Põnevad ja meeleolukad üritused olid FLOORINi klientide seas väga populaarsed ning aktiivse osavõtuga.